ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

My Exchange Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Outright online bookkeeping for just $9.99 / mo!

Friday, June 22, 2012

AdilanClub: Sayang.....aku kembali

Unknown | 4:36 AM | Best Blogger Tips

Do You Like This Story?







Sayang.....aku kembali
kembali dengan satu tekad
akan ku tinggalkan memori semalam
semalam yang penuh dengan dusta.......
semalam yang penuh dengan duka........
semalam yang penuh dengan kepura puraan......
semalam yang penuh dengan siksa, sayup dan pilu........


Sayang.....aku kembali
kerana cinta bisa membuat bahagia
kerana cinta bisa membuat terluka
sia sialah  setia.....
jika selalu terluka
mungkin kerana setia
cinta tak akan pernah bahagia


Sayang.....aku kembali
walau pun susah untuk ku melupakan mu
aku pasrah pada takdir
bahawa istana cinta yang kita bina bersama
akhirnya musnah dicemburui, dinodai sang waktu dan situasi
rebah menyembah bumi gersang akhirnya
musnah sekelip mata


Sayang.....aku kembali
walaupun terluka jiwa ku merana
kan ku pasrah untuk bercinta lagi
ku terus bercinta dan dicinta
untuk selamanya



 
Photobucket
22 Jun 2012    4:22AM




0 comments:

Post a Comment

Recent Comments

Blogger Gadgets