ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

My Exchange Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Outright online bookkeeping for just $9.99 / mo!

Friday, September 21, 2012

Aku tewas dalam kesesatan....

Unknown | 2:00 AM | Best Blogger Tips

Do You Like This Story?



123tagged.Com

Aku tewas dalam kesesatan....




Masa terus terusan 
mendalangi harianku
menjana kekusutan yang amat maha
mendampingi perjalanan kembara
melalui liku liku harian tanpa perancana
membiarkan diri ditakluki kehampaan
yang memutarbelitkan ketenangan jiwa
tergundah terkulai layu....

Kesepian.... 
aku tersiksa sengsara
membiarkan diri terasing sendirian
membiarkan diri hanyut entah kemana
memahat satu kepayahan azali
terdampar kekosongan ditepian
ruang ruang masa

Kerinduan....
123tagged.Com

terserlah makna tersembunyi
melingkari jiwa sanubari
mencengkam, menusuk keliang kalbu
menatapi sesuatu hukuman hayat
tanpa menduga apa kesudahannya
tanpa menduga apa ertinya kini
aku kebinggungan tertanya tanya
siapa dan apa yang kurindukan

Keresahan....
tidak dapat ku nafikan lagi
menyiksa dan terus tersiksa
merobek robek....
keperibadian dan ketenangan hati
aku tenggelam didasar ketewasan
aku tenggelam didasar kesesatan
hilang arah sentuhan kehidupan asal
dihanyut arus ketentuan waktu

Apa....
haruskah aku pasrah pada
kesepian....
kerinduan....
keresahan...
mendalangi hidupan ku kini
aku tewas....
tewas dalam kesesatan


Januari 12, 2012   9:16pm

Photobucket

0 comments:

Post a Comment

Recent Comments

Blogger Gadgets